Известие

Collapse
No announcement yet.

Тоци Бегали ми дойде на гости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тоци Бегали ми дойде на гости

    Колеги преди 2 седмици направих едно късо като без да искам пипнах с ключа буксата на радиото към панела . В резултат на което радиото работеше и без предния панел . Ако колата не се кара 3 дни акумулатора пада . Вчера купих радио от фейслифт . Като реших че проблема с късото което (би трябвало ) да е в радиото ще го реша пък и ще направя по-добър вътрешния вид на таблото . 2рото се получи .

    Ъпдейт : Падна акумулатора , заредих го . После премерих утечка 0,63 А . Хванах че е през бушон 12 до волана (10А) за радиото и приборите .
    Та сега питането е : Някой има ли схема да видя какво е вързано и къде на този клон на инсталацията .
    Last edited by Ladjov; d.m.y г., 23:09.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
    sigpic

  • #2
    Ако говориш за бушона, който е втори отляво надясно на най-долния ред, той се води F10 (services). Само един Господ и стари баби знаят, по каква система са номерирани предпазителите в това табло.

    Та кажи, ако става въпрос за същия бушон, да търсим повече информация затова, какво се захранва през него.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Значи аз съм стара баба , щом съм им хванал номерацията

      Точно за него говоря . Та от него до радиото каква е схемата от къде минава ? За да знам къде да го търся тоя консуматор дето ми гепи тока . Предполагам е , че е някакво реле или нещо по ключа дето се е залепило .
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
        Значи аз съм стара баба , щом съм им хванал номерацията

        Точно за него говоря . Та от него до радиото каква е схемата от къде минава ? За да знам къде да го търся тоя консуматор дето ми гепи тока . Предполагам е , че е някакво реле или нещо по ключа дето се е залепило .
        Не си стара баба, защото не си уцелил номерацията. Тоци Бегали го е кръстил F10

        Според схемата:



        През този бушон се хранят само пинове 4 и 7 от букса "A" на радиото (P20). Като е откачена тази букса пак ли има утечка през F10?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Установих че не ставам за автокрадец и че няма утечка . НО много варварски някой преди мен е монтирал предишното радио . На едната букса един син кабел е срязан .
          Last edited by Ladjov; d.m.y г., 17:28.
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ако можеш да локализираш от кой пин е отрязан въпросния син кабел, може да се изясни за какво и бил.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Ако погледнем книжката вторият от ляво на дясно на най-долния ред е даден за доста неща:
              Car interior and glovebox lights
              Instrument cluster
              Sound system/Diagnosis socket
              Electronic alarm system
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                На букса "А" 2-та кабела по които идва напрежението бяха увити с изолирбант . Както и да е свързах ги по отделно черния и червения . За момента утечката изчезна и копчето на ЦД-то за включване не свети .
                Но се появиха нови въпроси :
                1.Какви са тия син и жълт кабели на букса "А" ?
                2. И за къде е тоя сноп кабели дето е увит с изолирбант дето ми изскочи и той от таблото .
                3. Има и някакъв кабел наподобяващ тези дето са за кабелната телевизия . Предполагам е за чеинджър или нещо друго такова .

                Прилагам и малко снимки .
                Attached Files
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Малко ъпдейт .
                  С Тоци Бегали се разбрахме . Няма утечка за момента .
                  След като откачих жълтия кабел от червения вече радиото не черпи ток постоянно , но след 20 минути работа се изключва . Което ме навежда на мисълта ,че синия и червения кабел са свързани към ключа за да подават ток към радиото като работи ДВГ .
                  Та въпроса е къде трябва да се свържат тия кабели към ключа ?
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Обърках се с всички тези цветове.

                    Може ли да обясниш по-ясно при ситуацията при която радиото се изключва след определено време, кой кабел е включен към радиото и кои е откачен. И този, който е откачен, откъм радиото ли е откачен?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Букса А има 4 кабела : черен , червен , жълт и син .
                      Като свалих радиото бяха свързани черен на мястото си .
                      Краищата на червения и жълтия свързани към подаващия се край на червения от таблото . Аз свързах двата края на червения както според мен трябва да бъде и оставих жълтия свободен .
                      Резултат :
                      Тоци Бегали си отиде .
                      Радиото работи 20 минути и се изключва независимо дали работи ДВГ или не .

                      Следователно към кой клеморед трябва да си изтегля два нови кабела . Предполагам , че ще бъде някой свързан към ключа на автомобила за да подава ток само като работи ДВГ .
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Да разбирам, че ако сега свържеш жълтия кабел, който "виси" и идва от радиото към червения, радиото ще работи непрекъснато без да изключва след 15 мин. но ще има нежелана консумация?

                        Ако е така, то трябва да свържеш жълтия към кабел на който има +12V само когато колата е на контакт. По горната схема това и пин 3 от буксата "A" (да говорим с номера на пинове вместо със цветове).


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Добре разбрах ! Благодаря за цялата тая информация .
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X